تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : ابوالفضل

Click this bar to view the original image of 650x600px.



گروه خبری GSMBAX: در کیفیت ساختی عالی با آن در مدتی طولانی مکالمه کنید. سرانجام سونی به اشتراک خود پایان داد.آن هم با معرفی دو گوشی هوشمند جدید و وارد شدن جدی در میدان مبارزه و دست و پنجه نرم کردن با رقیبان سرسختی که پیش از این جایگاه خود را در برابر آن ها متزلزل میدید! گرچه هنوز هم دستگاه های به یاد ماندنی و جذابی با نام اکسپریا از سونی اریکسون را هنوز در ذهن خود داریم و همیشه هم بیاد خواهیم داشت.اما خوب دیگر به نظر میرسد زمان این مشارکت به پایان رسیده است.(مشارکتی که از سال 2001 اغاز و در طی این 10 سال خاطرات تلخ و شیرین زیادی را برای علاقه مندان به این برند دوست داشتنی رقم زد).تصمیمی که سونی گرفت تا خود را به صورت جدی و به تنهایی وارد رقابت در تولید تلفن های هوشمند کند.پس بیاید با اکسپریا آیون آشنا شوید.اولین محصولی که اینبار تنها در خانه ساخته شده است در حالی که هنوز زمان زیادی از اتمام این سرمایه گزاری مشترک با شریک سابق نمیگذرد.





این اسمارت فون یکی دیگر از دیوایس هاییست که نشان گواهی پلی استیشن در آن ذکر شده است.یک قابلیت که برای علاقه مندان به بازی جذاب خواهد بود.این گواهی در کنار سخت افزاری شایسته بسیار جذاب به نظر میرسد.با نگاهی به گوشی اکسپریا آیون همان ویژگی های همیشگی طراحی خاص سونی را اینبار نیز در این گوشی میبینیم.هرچند فلز براق بیرونی آن اینبار حس محکمی و امنیت زیادی را به این طراحی زیبا میدهد.با وجود اندازه بزرگ این گوشی به لطف حالت خمیده پشت آن به راحتی در دست قرار میگیرد.و با وزنی که هماهنگ با جنس بدنه و ساخت آن است.


Click this bar to view the original image of 527x298px.


و اما صفحه نمایش، یک صفحه نمایش عالی با سایز 4.6 و اچ دی به همراه موتور براویای سونی که بسیاری از جزئیات تصاویر به لطف رزولیشن (720 1280) 720p کاملا مشهود است.پس از یک نگاه دقیق به دنبال نگاه سر سری ما توانایی این صفحه نمایش برای تولید رنگ های غنی و طبیعی نیز بسیار جذاب و جلب توجه میکند.علاوه بر این موتور براویا کمک میکند تا خروجی روشنایی و زاویه دید وسیعی بیش از حد تصور به دست آید.


Click this bar to view the original image of 640x427px.



علاوه بر ان هنوز هم در اکسپریا آیون امکانات رویایی و جذابی وجود دارد که ما هنوز از آن ها سخن نگفته ایم.دوربین قدرتمند 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار به همراه سنسور عالی Exmor به همراه دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو با قابلیت ضبط اچ دی و دوربین عقب با قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی به همراه پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی و اتصال نسل چهارم LTE از دیگر امکانات این اسمارت فون دوست داشتنیست.


Click this bar to view the original image of 540x428px.



سخن پایانی

و اما همانطور که میدانید نکته ای که این اکسپریا را نسبت به اکسپریا های قبلی جذاب کرده است این است که این گوشی اولین گوشی هوشمند اکسپریا با پردازنده دو هسته ای میباشد.پس جای تعجب نیست که بگوییم که به لطف این پردازنده اکسپریا آیون با سرعت بالا در سیستم عامل اندروید 2.3 (نان زنجفیلی) در عملکرد خود بسیار عالی عمل میکند.هنگامی که شما در یک تصویر کلی به این اکسپریای جدید نگاه میکنید از بازی کردن بازی ها عکس ها موسیقی و فیلمبرداری و عکسبرداری این اسمارت فون را به یک اسمارت فون قوی تبدیل کرده است.اکسپریا آیون به لطف انعطاف پذیری بالا میتواند با داشتن قیمتی معقول به عنوان رقیبی سرسخت برای سایر تلفن های اندرویدی وارد گود رقابت شود.و ما امیدواریم که at&t به زودی این تلفن را برای فروش قرار داده و سونی برای فروش جهانی این تلفن هم اقدام کند.


منبع : phoneArena



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت15:31---7 بهمن 1391
ابوالفضل ازت ممنونم .چون می خواستم این گوشی رو بگیرم تو شک بودم اما با مطالب زیبای تو این گوشی رو می گیرم. ممنونم چون...
بیا با هم دوست بشیم من هم 13 سالمه و کلاس ششم دبستان هستم باتشکر علی...@- )


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 191
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 214
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 24643
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1